METODINĖ IŠVYKA

Vietinė gidė supažindino su Varšuvos senamiesčio įžymybėmis, pateikė daug įdomių faktų, rodančių glaudžią Lenkijos ir Lietuvos istorinę praeitį. Antrą dieną vykome į Zakopanę, kuri įsikūrusi slėnyje Tatrų kalnuose. Pasivaikščiojome aukščiausiai virš jūros lygio esančio Lenkijos miesto vaizdingiausia kurorto gatve – Krupuvki. Keltuvu pakilome į aukščiausią gyvenvietę Lenkijoje (1200m virš jūros lygio) – Gubaluvką, grožėjomės Pieninų, Gorcų, Tatrų bei Beskidų kalnų panorama. Vakare aplankėme jau 700 metų veikiančias Veličkos druskų kasyklas. Keliaudami kalnakasių iškirstais požemiais, pamatėme iš druskos sukurtas skulptūras, požeminius ežerus, koplyčias ir Kingos bažnyčią, esančią 135 m gylyje. Trečios dienos ryte pasivaikščiojome po Krokuvos senamiestį: užlipome į Vavelio kalvą, apžiūrėjome paminklą Žalgirio mūšio 500-osioms metinėms, Jogailos universiteto kiemelį... Ši išvyka tiek mokiniams, tiek mokytojams paliko didelį įspūdį. Maloniai pavargę, kupini įspūdžių, pasidalinę patirtimi, o kai kas susiradę ir naujų draugų, grįžome džiaugdamiesi taip turiningai praleistomis moksleivių atostogomis.  Dėkojame mokytojai Giedrei Bajorūnienei už iniciatyvą ir įspūdingas  akimirkas išvykos metu! (Biologijos mokytojų metodinio būrelio pirmininkė J. Stonienė)