Naujienos - Aktualijos

2018-10-02

UŽSIĖMIMAI VAIKAMS

   Kartu su rudeniu į mokyklas sugužėjo pulkai  mokinių. Smagu po vasaros susitikti klasės draugus, atsiversti naujus vadovėlius, pasidžiaugti dar naujomis mokymosi priemonėmis. Mums, Telšių švietimo centro pedagoginės psichologinės tarnybos specialistams (toliau –  PPT), kaip ir mokinių tėvams,  svarbu, kad vaikai mokykloje jaustųsi saugiai, nenusiviltų ištikus nesėkmei, kad gautų reikiamą pagalbą  iškilus mokymosi sunkumams. Siekiant padėti vaikams įveikti mokymosi spragas, patirti mokymosi džiaugsmą ir sėkmę, PPT  vykdomi  specialūs užsiėmimai pradinių klasių mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų. Tai ilgalaikis PPT vykdomas projektas, pradėtas įgyvendinti nuo 2018 m. balandžio mėnesio. Nuo šių metų  nuo spalio 1 dienos, tėvų ir užsiėmimus jau lankiusių vaikų pageidavimu, bus tęsiamas užsiėmimų ciklas. Užsiėmimai vyksta tėvams ir vaikams patogiu laiku, kiekvieną antradienį nuo 17 valandos. Užsiėmimo trukmė – 1 akademinė valanda. Užsiėmimus veda Telšių PPT specialioji pedagogė metodininkė Vilma Lukošienė. Ar mokymasis gali būti žaismingas, netikėtas, patrauklus?  Dauguma vaikų, patiriančių mokymosi sunkumų, kaip vieną iš labiausiai nemėgstamų ir sunkių veiklų įvardina mokymąsi rašyti, skaityti ir skaičiuoti. Vaikai noriai lanko užsiėmimus, jų metu mokomoji medžiaga pateikiama netradiciniais būdais, mokomasi per žaidimus, skatinamas vaikų kūrybiškumas. Užsiėmimuose lavinami pažinimo procesai – dėmesys, atmintis, kalba, mąstymas. Užduotys pateikiamos panaudojant šiuolaikiškas interaktyvias priemones, mokomuosius filmukus. Užsiėmimų metu mokiniai mokosi integruotai, jungiant kelių dalykų -  lietuvių k., matematikos, pasaulio pažinimo dalykų temas į vieną bendrą temą, siekiant priartinti mokymąsi prie gyvenimo, plėtoti bendrąsias mokinių kompetencijas, pritaikyti užduotis pagal mokinių poreikius.

   Numatomi užsiėmimai bei  paskaitos ir vaikų tėvams.  Tėvai nori padėti vaikams, suprasti  jų patiriamas mokymosi problemas, tačiau ne visada žino, kaip tinkamai tai padaryti. Užsiėmimų su tėvais metu bus  suteikiama  žinių apie mokymosi sutrikimus, jų įveikimo būdus, kaip padėti vaikams mokytis, teisingai planuoti ateities lūkesčius, atsižvelgiant į vaikų galimybes.

2018-05-31

AR MOKYMASIS GALI BŪTI ŽAISMINGAS, NETIKĖTAS, PATRAUKLUS? 

Dauguma vaikų, patiriančių mokymosi sunkumų, kaip vieną iš labiausiai nemėgstamų ir sunkių veiklų įvardina mokymąsi rašyti, skaityti ir skaičiuoti. Siekiant padėti vaikams įveikti mokymosi spragas, patirti mokymosi džiaugsmą ir sėkmę, nuo šių metų balandžio mėnesio  Telšių švietimo centro pedagoginėje psichologinėje tarnybos skyriuje (toliau  - PPT)  buvo pradėti vesti specialūs užsiėmimai pradinių klasių mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų. Užsiėmimus veda Telšių PPT specialioji pedagogė metodininkė Vilma Lukošienė. Užsiėmimai vyksta tėvams ir vaikams patogiu laiku, kiekvieną antradienį nuo 17 valandos. Užsiėmimo trukmė – 1 akademinė valanda. Vaikai noriai lanko užsiėmimus, jų metu mokomoji medžiaga pateikiama netradiciniais būdais, mokomasi per žaidimus, skatinamas vaikų kūrybiškumas. Užsiėmimų metu lavinami pažinimo procesai – dėmesys, atmintis, kalba, mąstymas. Užduotys pateikiamos panaudojant šiuolaikiškas interaktyvias priemones, mokomuosius filmukus. Užsiėmimų metu mokiniai mokosi integruotai, jungiant kelių dalykų -  lietuvių k., matematikos, pasaulio pažinimo dalykų temas į vieną bendrą temą, siekiant priartinti mokymąsi prie gyvenimo, plėtoti bendrąsias mokinių kompetencijas, pritaikyti užduotis pagal mokinių poreikius. Numatomi užsiėmimai bei  paskaitos ir vaikų tėvams.  Tėvai nori padėti vaikams, suprasti  jų patiriamas mokymosi problemas, tačiau ne visada žino, kaip tinkamai tai padaryti. Užsiėmimų su tėvais metu bus  suteikiama  žinių apie mokymosi sutrikimus, jų įveikimo būdus, kaip padėti vaikams mokytis, teisingai planuoti ateities lūkesčius, atsižvelgiant į vaikų galimybes.

 

2018-05-31

PROFESIJOS PASIRINKIMO KRYŽKELĖJE

   Šių metų gegužės 17 d. Pedagoginės psichologinės tarnybos skyriuje buvo organizuotas užsiėmimas rajono ugdymo įstaigų 10 kl. mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių „Profesijos pasirinkimo kryžkelėje“ . Šio užsiėmimo tikslas buvo stiprinti šių mokinių bendrąsias kompetencijas (socialines, savęs pažinimo), supažindinti su tolimesnio ugdymo(si) galimybėmis. Susitikimo metu buvo pristatytas lankstinukas „Profesijos pasirinkimo galimybės Žemaitijos regione asmenims, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių“, kurį parengė tarnybos socialinė pedagogė J. Anglickienė. Susitikime dalyvavo ir VšĮ Telšių profesinio rengimo centro direktoriaus pavaduotoja ugdymui R. Leščiauskienė, kuri pristatė kokias specialybes galima įgyti centre. Į renginį 10-tų klasių mokiniai atvyko lydimi savo mokyklų socialinių pedagogų.

 

2018-05-11

Ankstyvosios intervencijos programa. Plačiau.  

 

2018-03-27

   Kovo 23 d. erdviose ir puikiose Telšių Karolinos Praniauskaitės viešosios bibliotekos patalpose susirinko 35 šauniausi skaitovai bei gražiausiai rašantys mokiniai ir jų palaikymo komandos  iš V. Borisevičiaus, Tryškių Lazdynų Pelėdos, Varnių Motiejaus Valančiaus gimnazijų, „Atžalyno“, „Ateities“, „Kranto“ ir „Germanto“ progimnazijų, Viešvėnų, Upynos pagrindinių mokyklų, Saulėtekio pradinės mokyklos-darželio. Tądien vyko Telšių rajono bendrojo ugdymo mokyklų 1-8 klasių mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, raiškaus skaitymo ir dailyraščio konkursas „Rašau ir skaitau gimtinei“ baigiamasis etapas. Susirinkę į konkursą, pirmiausia prisiminėme, kad mūsų šalis vasario 16 d. minėjo reikšmingą ir išskirtinę Lietuvos istorijos datą – ŠIMTĄSIAS LIETUVOS VALSTYBĖS ATKŪRIMO METINES. Tai įvykis, kuriuo pradėta atkurti nepriklausomos ir demokratinės Lietuvos valstybės istoriją, ir pirmasis ryžtingas žingsnis į dabartinę modernią Lietuvos valstybę. Pagrindinė šios sukakties pamoka ateičiai yra ta, kad Lietuvos valstybė yra amžina. Lietuva visada liks lietuvių tautos Tėvynė, lietuvių kultūros ir kalbos lopšys. Todėl ir šis konkursas skirtas šiai datai paminėti. Konkurso dalyvius savo skambiomis dainelėmis ir eilėraščių posmais pasveikino Telšių lopšelio – darželio „Eglutė“ auklėtiniai (priešmokyklinio ugdymo pedagogė R. Motiejauskienė, meninio ugdymo pedagogė L. Petrulaitienė). Po linksmos ir nuotaikingos konkurso pradžios, susirinkusieji entuziastingai pradėjo vykdyti konkurso užduotis – 16 mokinių rašė dailyraščio tekstus, likusieji 19 mokinių skaitė, deklamavo eilėraščius apie gimtąją šalį, jos gamtą, žmones. Mokinius konkursui ruošė švietimo pagalbos specialistai – specialieji pedagogai ir logopedai. Organizuojant šį konkursą, buvo siekiama įvertinti mokinių įgytus skaitymo ir rašymo įgūdžius, skatinti mokinių kūrybiškumą, pasitikėjimą savo jėgomis; puoselėti meilę gimtinei, gimtajai kalbai; plėtoti tarpinstitucinį bendravimą ir bendradarbiavimą, dalijimąsi gerąja darbo patirtimi; skatinti švietimo pagalbos specialistų ir dalykų mokytojų bendradarbiavimą, darbo tęstinumą ir perimamumą, ugdant mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių. Džiugi dalyvių nuotaika, geros emocijos liudija, kad šio konkurso tikslai buvo pasiekti. Tikimės, kad šis konkursas, kuris organizuojamas jau antrus metus, taps tradiciniu ir, galbūt, įkvėps kitoms veikloms, kurių metu būtų pasidžiaugta mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, įgytomis žiniomis ir įgūdžiais, jų gebėjimais, atsakingu švietimo pagalbos specialistų darbu. Nuoširdžiai dėkojame konkurso dalyviams ir partneriams - Telšių Karolinos Praniauskaitės viešajai bibliotekai, labdaros ir paramos fondui „Švieskime vaikus“, skyrusiam konkurso dalyviams atminimo dovanėles.

2018-03-12

DĖL KEIČIAMO BRANDUMO MOKYKLAI VERTINIMO

Informuojame, kad nuo 2018 m. vasario 1 d. neliko privalomo vaiko brandumo vertinimo, kai tėvai pageidauja ugdyti 6 metų dar neturintį vaiką pagal priešmokyklinio ugdymo programą. Šio pokyčio teisinis pagrindas – Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo Nr. I-1489 8, 9 ir 47 straipsnių pakeitimo įstatymas, priimtas 2017 gruodžio 19 d. Informuojame, kad Įstatymo pakeitimo 8 straipsnio 3 dalis nustato, kad priešmokyklinis ugdymas gali būti teikiamas anksčiau tėvų (globėjų) sprendimu, bet ne anksčiau nei vaikui (tais kalendoriniais metais) sueina 5 metai. Siekiant padėti tėvams (globėjams) priimti pagrįstus sprendimus dėl ankstyvesnio vaiko ugdymo pagal priešmokyklinio ugdymo programą, Įstatymo pakeitimo 47 str. 1 d. 7 p., reglamentuoja, kad tėvai (globėjai) turi teisę kreiptis į pedagoginę psichologinę tarnybą, dėl 5 metų vaiko brandumo ugdyti pagal priešmokyklinio ugdymo programą vertinimo.

Plačiau

Į PPT rekomenduojama kreiptis ne anksčiau nei vaikui sueina 4 metai 8 mėnesiai (atsižvelgiant į vaiko brandumo mokyklai įvertinimo testo taikymo galimybes). Atkreipiame dėmesį, kad vertinimas atliekamas konsultavimo tikslais, išsiaiškinant vaiko galias ir sunkumus, jo raidos lygį įvairiose srityse (pvz.: kalbinių gebėjimų, bendravimo ir pan.), atskleidžiant veiksnius, kurie galėtų nulemti jo gebėjimą mokytis, tikėtinus mokymosi pasiekimus, socialinę sėkmę ir teikiant rekomendacijas vaiką ugdysiančiam pedagogui, tėvams (globėjams).

Tarnybos specialistams nustačius, kad vaikas nėra pakankamai pasirengęs ugdytis pagal priešmokyklinio ugdymo programą, galutinį sprendimą dėl vaiko ugdymosi priešmokyklinėje grupėje priims tėvai (globėjai).

Dėl papildomos informacijos prašome kreiptis į pedagoginę psichologinę tarnybą, tel. + 370 604 28049.

Atkreipiame dėmesį ir paaiškiname, kad vadovaujantis Įstatymo pakeitimo 9 straipsnio 3 dalimi, pradinis ugdymas pradedamas vaikui teikti vienais metais anksčiau, t. y. nuo 6 metų, tik tuo atveju, kai vaikas buvo ugdomas pagal priešmokyklinio ugdymo programą.  

Įsigaliojus Įstatymo pakeitimui, netenka galios šie teisės aktai:

Švietimo ir mokslo ministro 2005 m. spalio 29 d. įsakymas Nr. ISAK-2173 „Dėl Vaiko brandumo mokytis pagal priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programas įvertinimo tvarkos aprašas“.

Švietimo ir mokslo ministro 2007m. rugsėjo 14 d. įsakymas Nr. ISAK-1836 „Dėl Vaiko, kuriam tais kalendoriniais metais sueina 7 metai ir kuriam reikalinga nuolatinė kvalifikuotų specialistų pagalba bei sveikatą tausojantis dienos režimas, ugdymo įstaigoje arba namuose pagal vaiko ugdymosi poreikiams pritaikytą ugdymo programą organizavimo tvarkos aprašas“.

 

2018-01-22

PRADINIŲ KLASIŲ MOKYTOJŲ ŽINIAI !

Informuojame, kad Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras maloniai kviečia pradinių klasių mokytojus dalyvauti projekto ,,Mokinių akademinių gebėjimų atpažinimo ir jų ugdymo kokybės plėtra" specialiųjų modulių aukštesniųjų gebėjimų turintiems vaikams mokymuose, kurie vyks:

2018 m. vasario 19-21 d. VILNIUJE (3 dienų mokymai) 

2018 m. birželio 18-20 d. KLAIPĖDOJE (3 dienų mokymai)

Mokymus ves specialiuosius modulius kuriantys ekspertai (lietuvių kalbos, matematikos, gamtamokslių dalykų moduliai pradiniam ugdymui).

Registracija būtina! Daugiau informacijos http://www.sppc.lt/

 

2018-01-11

DĖL PAGRINDINIO UGDYMO PASIEKIMŲ PATIKRINIMO, KALBŲ ĮSKAITŲ, BRANDOS EGZAMINŲ UŽDUOTIES FORMOS, VYKDYMO IR VERTINIMO INSTRUKCIJŲ PRITAIKYMO MOKINIAMS, BUVUSIEMS MOKINIAMS IR EKSTERNAMS, TURINTIEMS SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ TVARKOS.

TURINTIEMS SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ PASIEKIMŲ PATIKRINIMO INSTRUKCIJA. (Atsisiųsti)

Prašymo: 1 priedas  (Atsisiųsti)

Prašymo: 2 priedas  (Atsisiųsti)

 

KONSULTACIJA

   Įgyvendinant Valstybės švietimo strategijos programą, siekiant kurti įtraukiojo ugdymo sistemą specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams bei plėtojant psichologinių paslaugų prieinamumo užtikrinimą gruodžio mėnesį rajono švietimo įstaigų bendruomenių nariai (ikimokyklinių ugdymo įstaigų pedagogai, mokytojai, mokinių tėvai) buvo kviečiami į susitikimus – konsultacijas su psichologais ekspertais, praktikais. Telšių rajono savivaldybės administracija ir Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija spalio mėnesį sudarė sutartį bei skyrė lėšų šiai priemonei įgyvendinti. Konsultacijose buvo diskutuojama apie neprievartinio bendravimo kompetencijų ugdymą, elgesio modeliavimą ir korekciją dirbant ar auginant vaikus, turinčius autizmo spektro, elgesio ir(ar) emocijų sutrikimų. Pedagogus, tėvus konsultavo Vadybos ir psichologijos instituto psichologė dr. Aistė Diržytė, Kauno Prano Daunio ugdymo centro psichologė Toma Malvicė, Plungės specialiojo ugdymo centro švietimo pagalbos ir konsultavimo skyriaus psichologė Gintarė Mickevičiūtė.   Konsultacijose dalyvavo 102 dalyviai – 67 pedagogai ir 35 tėvai. Konsultacijų metu visi dalyviai galėjo gauti atsakymus į jiems rūpimus klausimus, buvo aptariamos kylančios problemos ir sunkumai, dirbant ar auginant vaikus, turinčius autizmo spektro, elgesio ir(ar) emocijų sutrikimų. Susitikimų metu buvo  pasidalinta ir sėkmės atvejais, kurie dirbant su vaikais, turinčiais didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, yra ypatingai džiuginantys. Konsultacijas organizavo ir koordinavo Telšių rajono savivaldybės švietimo ir sporto skyrius, Telšių švietimo centro pedagoginės psichologinės tarnybos skyrius.  

 

  ,,Tėvų linija"

Tai konsultacinė pagalba telefonu pozityvios tėvystės klausimais, kylančiais tėvams, įtėviams, globėjams. 

Darbo dienomis nuo 17 iki 21 val. tėvai gali paskambinti nemokamu numeriu 

8 800 900 12 ir su profesionaliu psichologu pasikonsultuoti jiems rūpimais vaikų auklėjimo klausimais.

"Tėvų linijoje" dirba Paramos vaikams centro specialistai, kurie pasirengę padėti tėvams suprasti vaikų elgesį, patarti dėl įvairiais amžiaus tarpsniais kylančių bendravimo su vaiku problemų ir rasti geriausią sprendimą. Taip pat padėti nusiraminti, o jeigu reikia, ir suvaldyti pyktį, kai situacija yra įtempta.


"Tėvų linija" - Prezidentės Dalios Grybauskaitės inicijuotos kampanijos "Už saugią Lietuvą" dalis, įgyvendinama kartu su Socialinės apsaugos ir darbo ministerija. 

 

INFORMACIJA

 Informuojame, kad Švietimo ir mokslo ministerijos bei Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro užsakymu parengtos Lietuvių kalbos pradinio ir pagrindinio ugdymo programos mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių dėl klausos sutrikimo, taip pat metodinės rekomendacijos mokytojams dėl pradinio ir pagrindinio lietuvių kalbos. Bendrųjų ugdymo programų pritaikymo ar induvizualinimo mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių. Tikimės, kad šios rekomendacijos palengvins lietuvių kalbos mokytojų, dirbančių su mokiniais, turinčiais specialiųjų ugdymosi poreikių darbą, padės tinkamai organizuoti ugdymo (si) procesą, sėkmingiau vykdyti įtraukųjį ugdymą.

Plačiau žiūrėti:

Metodinės rekomendacijos mokytojams dėl pradinio ir pagrindinio lietuvių kalbos ugdymo programų pritaikymo mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių. Atidaryti.

Metodinės rekomendacijos mokytojams dėl pradinio ir pagrindinio lietuvių kalbos ugdymo programų individualizavimo mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikiųAtidaryti.

 

 

 SKAITOVŲ KONKURSAS

   Kovo 29 d. erdviose ir puikiose Telšių Karolinos Praniauskaitės viešosios bibliotekos patalpose susirinko 32 šauniausi skaitovai bei gražiausiai rašantys mokiniai ir jų palaikymo komandos  iš V. Borisevičiaus, Tryškių Lazdynų Pelėdos, Varnių Motiejaus Valančiaus gimnazijų, „Atžalyno“, „Ateities“ ir „Germanto“ progimnazijų, Nevarėnų, Kaunatavos  pagrindinių mokyklų, Buožėnų darželio-mokyklos. Tądien vyko Telšių rajono bendrojo ugdymo mokyklų 1-8 klasių mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių,  raiškaus skaitymo ir dailyraščio konkursas „Rašau ir skaitau gimtinei“ baigiamasis rajoninis etapas. Susirinkusius dalyvius sutiko ne tik konkurso organizatoriai, bet ir Astrid Lindgren knygos „Mažylis ir Karlsonas, kuris gyvena ant stogo“ veikėjai – namų tvarkytoja Frekenbok, jos katė Matilda ir Mažylis. Po linksmos ir nuotaikingos konkurso pradžios, susirinkusieji entuziastingai pradėjo konkurso užduotis – 16 mokinių rašė dailyraščio tekstus, tiek pat mokinių skaitė įvairius prozos, poezijos tekstus. Mokinius konkursui ruošė švietimo pagalbos specialistai – specialieji pedagogai ir logopedai.

Organizuojant šį konkursą, buvo siekiama įvertinti mokinių įgytus skaitymo ir rašymo įgūdžius, skatinti mokinių kūrybiškumą, pasitikėjimą savo jėgomis; puoselėti meilę gimtinei, gimtajai kalbai; plėtoti tarpinstitucinį bendravimą ir bendradarbiavimą, dalijimąsi gerąja darbo patirtimi; skatinti švietimo pagalbos specialistų ir dalykų mokytojų bendradarbiavimą, darbo tęstinumą ir perimamumą, ugdant mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių. Džiugi dalyvių nuotaika, geros emocijos liudija, kad šio konkurso tikslai buvo pasiekti. O gera pradžia, galbūt įkvėps ir kitoms veikloms, kurių metu būtų pasidžiaugta mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, įgytomis žiniomis ir įgūdžiais, jų gebėjimais, atsakingu švietimo pagalbos specialistų darbu. Nuoširdžiai dėkojame konkurso dalyviams ir partneriams -  Telšių Karolinos Praniauskaitės viešajai bibliotekai, Telšių Kultūros centrui 

 

 

KONKURSO „RAŠAU IR SKAITAU GIMTINEI“ APŽVALGA.   Atidaryti  


KONKURSAS „RAŠAU IR SKAITAU GIMTINEI“


KONFERENCIJA VILNIUJE

Spalio 6 d. PPT skyriaus specialistų komanda dalyvavo Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos kartu su Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centru organizuotoje konferencijoje „PAGALBA VAIKAMS IR JŲ ŠEIMOMS SAVIVALDYBĖSE: IŠŠŪKIAI IR GALIMYBĖS". Šios konferencijos tikslas buvo aptarti įtraukiojo ugdymo, prevencijos, švietimo pagalbos, kitų vaikui ir šeimai teikiamų paslaugų savivaldybėse realijas, naujausius mokslinius tyrimus, strategines gaires bei pasidalinti gerąja patirtimi. Konferenciją atidarė bei susirinkusius sveikino LR Švietimo ir mokslo viceministrė prof. dr. Natalija Istomina. Viceministrė taip pat pristatė specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų įtraukiojo ugdymo strategiją ir jos įgyvendinimą. Vaiko teisių apsaugos kontrolieriaus vyresnysis patarėjas E. Meilius kalbėjo apie vaiko ir mokyklos santykį. Konferencijos metu daug dėmesio buvo skiriama Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymui bei jo pakeitimams. Apie tai kalbėjo LR ŠMM Bendrojo ugdymo departamento Švietimo pagalbos skyriaus vyr. specialistė L. Čeledinienė. Sąsajas tarp vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros nuostatų ir socialinio emocinio ugdymo programų  įgyvendinimo Lietuvos mokyklose pristatė vaikų ir paauglių psichiatras Linas Slušnys. Konferencijoje taip pat buvo kalbama apie nusikalsti linkusių vaikų resocializaciją, pristatyta tarpinstitucinio bendradarbiavimo patirtis Klaipėdoje, aptarti psichoaktyvių medžiagų vartojimo prevencijos mokyklose klausimai. 

IŠVYKA Į GELGAUDIŠKIO SPECIALIOJO UGDYMO CENTRĄ

Rugsėjo 29 d. PPT skyriaus specialistai viešėjo Šakių r. Gelgaudiškio specialiojo ugdymo centre „Šaltinis“. Nuo 2015 m. sausio 31 d., pasibaigus projektui „Specialiųjų mokyklų pertvarka, metodinių centrų steigimas“ Gelgaudiškio specialiojo ugdymo centras ne tik ugdo intelekto sutrikimų ir didelius bei labai didelius specialiuosius poreikius turinčius vaikus, bet ir centre naujai įsteigus Švietimo pagalbos ir konsultavimo skyrių, priima konsultuoti intelekto bei elgesio ir/ar emocijų sutrikimų turinčius mokinius. Taip pat pagal poreikį konsultuoja jų tėvelius (globėjus), šeimas bei šiuos mokinius ugdančius pedagogus, pagalbos mokiniui specialistus iš visos Lietuvos. Išvykos metu susipažinome su centro vykdoma veikla, kartu su centro administracija pasidžiaugėme jų centro 50-ties metų veiklos rezultatais, dalyvavome seminare – praktikume „Elgesio ir/ar emocijų sutrikimų turinčių mokinių psichologiniai ypatumai bei elgesio koregavimo galimybės ir būdai“. Centras įsikūręs gražioje Gelgaudiškio dvaro parko teritorijoje ant Nemuno kranto. Gelgaudiškio dvaras -  XIX a.  architektūros ansamblis, vienas originaliausių ir didžiausių Lietuvos dvarų ansamblių, įaugęs į apylinkės gamtą.

Aut. teisės PS 2016
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas