2022 m. ilgalaikių programų dalyvių apklausos rezultatai

Telšių švietimo centras 2022 m. vykdė mokymus pagal 47 akredituotas ilgalaikes programas, kuriose dalykines ir bendrąsias kompetencijas tobulino 1465 pedagogai. Pirminis programų efektyvumo vertinimas vyko kiekvienos programos baigiamajame renginyje-refleksijoje. Refleksijų metu  dalyviai dalijosi įgytomis žiniomis ir patirtimis bei jų pritaikymo galimybėmis praktiniame darbe. Dalyvių apklausos vykdomos ir Semi+ sistemoje.

Pasibaigus ilgalaikių programų mokymams, siekiant išsiaiškinti šių programų dalyvių nuomones, anoniminės programų vertinimo anketos buvo pateiktos šių programų dalyviams:

  • „Žemaičių istorija, kalba, kultūra“, 40 val. (25 dal.);
  • „Mokytojų ir mokinių socialinių emocinių kompetencijų tobulinimas“, 62 val. (38 dal.);
  • „Aukšta vidinė ir tarpasmeninė emocinė kultūra mokykloje – raktas į sėkmingą vaiko pažangą ir asmenybės brandą“, 40 val. (40 dal.).
  1. Apklausoje dalyvavo 49 dalyviai iš 103, t. y. 47,57 % visų dalyvių.

Diagrama

  1. Apibendrinus apklausos rezultatus, paaiškėjo, kad ilgalaikių programų dalyvių lūkesčiai buvo patenkinti – 74 % respondentų teigė, kad programa pilnai atitiko lūkesčius, 26 % – labiau atitiko negu neatitiko.

Diagrama

  1. Programos naudingumas ir informatyvumas įvertintas taip pat teigiamai: 55 % respondentų įvertino labai gerai, 45 % – gerai. 44 % apklaustųjų teigė, kad įgijo naujų žinių, 47 % sakė, kad kai kas buvo nauja, 9 % respondentų pagilino turėtas žinias.

Diagrama

  1. Programos metu 62 % respondentų teigė, kad patobulino bendrąsias (komunikavimo, pažinimo, socialinė emocinė, kūrybingumo ir t.t.) kompetencijas, 38 % respondentų patobulino profesines/dalykines kompetencijas.

Diagrama

  1. Apie įgytų žinių ir kompetencijų pritaikymą praktiniame darbe respondentai atsakė sekančiai: 68 % įgytas žinias taiko dažnai, 19 % taiko retai, 13 % teigia, kad įgytų žinių ir kompetencijų dar netaikė, bet ateityje tikrai taikys.

Diagrama

6. Į klausimą „Kaip dalyvavimas programos mokymuose įtakojo kasdienį darbą“ respondentai sekančiai: 24 % naudoja daugiau aktyviųjų mokymo metodų, 21 % kitaip organizuoja mokomąjį procesą, 17 % teigė, kad pamokos tapo įdomesnės, 11 % teigė, kad po mokymų „galva tapo šviesesnė“.

Diagrama

  1. Ar lektoriai taikė efektyvius darbo metodus? 95 % respondentų atsakė „taip“, 5 % efektyvių metodų neįžvelgė.

Diagrama

Bendras programų vertinimas: 55 % respondentų vertina labai gerai, 45 % – gerai.

Diagrama

 Komentarai:

  • Padėkos už puikius mokymus (11 resp.);
  • Buvo malonu, naudinga, įdomu dalyvauti programos mokymuose (5 resp.);
  • Programos turinys ir lektoriai atitiko lūkesčius (4 resp.);
  • Programa plati, bet turinys aiškiai išdėstytas;
  • Įgytos žinios praktinėje veikloje labai pravers;
  • Man patinka, kai lektorius kompetentingas vyras. Moterų kolektyve tai pliusas;
  • Ne visus atvejus galima sudėti į tam tikrus standartus. Visgi ačiū lektorei už nuoširdumą ir apie iškėlimą tam tikrų klausimų, kurie kartais mokymo procese nueina į antrą planą;
  • Mokymai atitiko lūkesčius, lektorė labai kompetentinga, išmananti savo sritį;
  • Man asmeniškai ir mokytojams mokymai buvo naudingi ir reikalingi.
  • Mokymai turėtų vykti gyvai, ne nuotoliniu būdu.

Apklausos rezultatus apibendrino Telšių švietimo centro metodininkė A. Kleivienė

Prenumeruoti
Notify of
guest
0 Komentarai
Inline Feedbacks
Peržiūrėti visus kometarus