,,Specialiųjų poreikių mokinių ugdymas: nuo alternatyvios komunikacijos iki socialinės savirealizacijos“

Telšių švietimo centro pedagoginės psichologinės tarnybos specialistai spalio 16 d. dalyvavo respublikinėje konferencijoje ,,Specialiųjų poreikių mokinių ugdymas: nuo alternatyvios komunikacijos iki socialinės savirealizacijos“. Konferencija vyko Kelmėje, ją organizavo Kelmės specialioji mokykla. Šios konferencijos tikslas – tobulinti pagalbos mokiniui specialistų, pradinio, pagrindinio ugdymo pedagogų bendrąsias bei dalykines kompetencijas, taikant naujus, praktiškai patikrintus ugdymo metodus bei būdus specialiųjų poreikių mokinių ugdyme. Konferencijos metu taip pat turėjome galimybę susipažinti ir su Olandijos patirtimi ugdant mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių. Apie šios šalies patirtį kalbėjo renginio svečias John van Dijen, Emilius specialiosios mokyklos (Olandija) direktorius. Dirbant su mokiniais, turinčiais didelių ir labai didelių specialiųjų poreikių, labai svarbus yra praktinių įgūdžių ugdymas. Todėl konferencijos metu pranešėjai šiai temai skyrė pagrindinį dėmesį ir dalijosi gerąja patirtimi. Šia tema išklausėme šiuos pranešimus: ,,Alternatyvios komunikacijos/simbolių sistemos praktinis taikymas“, ,,Išmaniųjų technologijų naudojimas dirbant lavinamosiose klasėse“, ,,Penki pojūčiai – kelias link pažinimo“ ir kt.Išvykos metu taip pat turėjome galimybę aplankyti ir Kelmės specialiąją mokyklą. Mokyklą pristatė mokyklos direktorė Dalia Viliūnienė.

Prenumeruoti
Notify of
guest
0 Komentarai
Seniausius
Naujausius Most Voted
Inline Feedbacks
Peržiūrėti visus kometarus