Plėtojant įtraukiojo ugdymo(si) galimybes, Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Vaiko raidos ir psichoedukacinių tyrimų centro psichologai kuria disleksijos nustatymo ir įvertinimo metodiką, skirtą atpažinti skaitymo ir/ar rašymo sunkumus. Ši veikla vykdoma, įgyvendinant projektą ,,Įtraukiojo ugdymo galimybių plėtra, I etapas“ (Nr. 09.2.2-ESFA-V-707-03-0001).
Šių metų balandžio – birželio mėnesiais atliekamas instrumento standartizuotas tyrimas, kurio metu bus tiriami įvairių Lietuvos mokyklų vaikai, taip pat vaikai, turintys skaitymo ir/ar rašymo sutrikimų.
Šiame tyrime yra pakviestos dalyvauti ir Telšių švietimo centro pedagoginės psichologinės tarnybos psichologės. Jos, kaip šio tyrimo dalyvės, standartizaciniame tyrime įvertins Telšių ,,Ateities“ progimnazijos 2-os klasės mokinius bei kelis tarnyboje besilankančius antrokus, turinčius skaitymo ir/ar rašymo sutrikimus.