Telšių STEAM atviros prieigos centras

Įtraukiojo ugdymo galimybių plėtra

Plėtojant įtraukiojo ugdymo(si) galimybes, Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Vaiko raidos ir psichoedukacinių tyrimų centro psichologai kuria disleksijos nustatymo ir įvertinimo metodiką, skirtą atpažinti skaitymo  ir/ar rašymo sunkumus. Ši veikla vykdoma, įgyvendinant projektą ,,Įtraukiojo ugdymo galimybių plėtra, I etapas“ (Nr. 09.2.2-ESFA-V-707-03-0001).

Šių metų balandžio – birželio mėnesiais atliekamas instrumento standartizuotas tyrimas, kurio metu bus tiriami įvairių Lietuvos mokyklų vaikai, taip pat vaikai, turintys skaitymo ir/ar rašymo sutrikimų.

Šiame tyrime yra pakviestos dalyvauti ir Telšių švietimo centro pedagoginės psichologinės tarnybos psichologės. Jos, kaip šio tyrimo dalyvės, standartizaciniame tyrime įvertins Telšių ,,Ateities“ progimnazijos 2-os klasės mokinius bei kelis tarnyboje besilankančius antrokus, turinčius skaitymo ir/ar rašymo sutrikimus.