Posakį, kad mokytis naudingiausia ir geriausia yra iš savo ir kolegų patirties, tai dar kartą patvirtino Švietimo pagalbos specialisčių atsiliepimai po gerosios patirties seminaro ,,Mokymo(-si) priemonių kūrimo gairės teoriniu ir praktiniu aspektu“: „Kūrybiška, puiku, šaunu!; Naudinga!; Praktiška!; Meniška, steamiška!” pagal ilgalaikę kvalifikacijos tobulinimo programą „Švietimo pagalbos specialistų profesinis augimas, paremtas praktine patirtimi, inovatyvių mokymosi metodų ir būdų įvairove, ugdant spec. poreikių vaikus“. Savo patirtimi apie darbą su spec. poreikių turinčiais vaikais, įvairius darbo metodus, parengtas priemones, dalijosi Lina Sakienė, Telšių l.-d. „Eglutė“ logopedė metodininkė ir meninio ugdymo mokytoja Raimonda Valančienė iš Šiaulių rajono Dubysos aukštupio mokyklos. O naudingiausia ir svarbiausia šio seminaro dalis – tai praktinių užduočių išbandymas čia ir dabar!
Spec. pedagogų-logopedų metodinis būrelis yra vienas iš aktyviausių ir noriai besimokančių kolegiškai. Karantino metu ir dabar daug valandų praleista kartu besigilinant į informacinių technologijų pasaulį, susikurtas mokomųjų priemonių katalogas Padlet platformoje. Mokymasis kartu suaktyvėjo pradėjus dirbti nuotoliniu būdu, kai skubiai reikėjo išmokti įvaldyti įvairias platformas, pasiruošti užduotis ugdytiniams. Juk daug drąsiau yra kartu su kolegomis aiškintis ir gilintis į informacines technologijas, kurios atveria didesnes galimybes dirbant su specialiųjų poreikių turinčiais vaikais. Aktualu ir ne tik nuotoliniam darbui, bet ir kasdieninėje veikloje, nes šiandieninis ugdytinis visai kitoks nei prieš kelerius metus, vien gyvo žodžio neužtenka, jam reikia vaizdų, veiksmo, judėjimo, technologijų…
Kolegės po užsiėmimo nuoširdžiai dėkojo Linai ir Raimondai už gražias ir naudingas patirtis bei linkėjo toliau būti išradingoms ir kūrybingoms!