„Mano sėkmė – metodai, padedantys ugdyti(s) bendrąsias kompetencijas“

„Mano sėkmė – metodai, padedantys ugdyti(s) bendrąsias kompetencijas“

Spec. pedagogų ir logopedų metodinio būrelio gerosios patirties užsiėmimų baigiamajame renginyje „Mano sėkmė – metodai, padedantys ugdyti bendrąsias kompetencijas“ Švietimo centro metodininkė R. Ežerskytė pasidžiaugė, kad šį pusmetį jos kuruojami švietimo pagalbos specialistai mokėsi vieni iš kitų, dalinosi patirtimi ir sumanymais, savarankiškai studijavo įvairius šaltinius, mokėsi dirbti su interaktyviomis programomis, kūrė mokymo priemones, kurias sudėjo į priemonių banką „Padlet“ aplinkoje. Šiuo metu jame yra apie 50 mokymo(si) priemonių, kurios parengtos įvairiomis interaktyviomis programomis. Kuratorė pažymėjo, kad didelis spec. pedagogų ir logopedų būrys, vadovaujamas pirmininkės Linos Sakienės, yra kryptingai ir turiningai dirbanti bei sėkmingai besimokanti bendruomenė. Šio užsiėmimo svečiai: Telšių švietimo centro direktorė Rita Vargalytė, kuri apžvelgė STEAM situaciją Lietuvoje bei plačiau pristatė Telšių regioninį STEAM atviros prieigos centrą, šią temą toliau plėtojo savo pranešimu „STEAM ir patirtinio ugdymo idėjos ugdant įvairių poreikių vaikus“ meninio ugdymo mokytoja Raimonda Valančienė iš Šiaulių rajono Dubysos Aukštupio mokyklos. Lektorė Raimonda pasidalino patirtimi kaip jai sekasi ugdyti įvairių poreikių vaikus, su kuriais atlieka tyrimus, panaudojant netradicines medžiagas, kaip foliją, šiltnamio plėvelę, kailius, makaronus, siūlus ir t.t. Juk patyriminis ugdymas – kalbėjo lektorė, viena iš seniausių edukacijos formų, apjungianti mokslą, technologijas, inžineriją, menus ir matematiką. Tai mokymasis veikloje. Vaikai įsisavina žinias per realią gyvenimišką patirtį. Praktinis patyrimas yra vienas geriausių mokymosi būdų. Vaikai geriausiai mokosi iš savo asmeninės patirties ir savo atradimų. Tai, ką vaikai daro yra vertingiau nei tai, ką jie žino.
Telšių Naujamiesčio mokyklos švietimo pagalbos specialistės Daiva Bergaudienė ir Lina Gerinksonaitė Klumbienė dalijosi patirtimi apie SUP mokinių kompetencijų ir individualių gebėjimų ugdymą, taikant projektinę veiklą. Vilma Lukošienė, Telšių l.-d. „Žemaitukas“ ir Švietimo centro PPT spec. pedagogė logopedė metodininkė plačiau apžvelgė problemas ir iššūkius, dirbant su spec. poreikių vaikais nuotoliniu būdu.
Kaip lavinti vaikų kalbinius gebėjimus savo pranešime „Kalbų skrynelę pravėrus“ dalinosi logopedė Vaida Kačinskienė iš Telšių r. Ubiškės mokyklos-daugiafunkcinio centro. Naujomis interaktyviomis užduotimis papildytas ir mokymo priemonių bankas, kurias sukūrė ir pristatė Telšių l.-d. „Berželis“ logopedė Jolanta Mockevičienė bei Telšių Naujamiesčio vyr. logopedė Jurgita Lukošienė („Panašiai skambantys garsai“).
Ką davė šio pusmečio kolegialaus mokymosi laikas?- į šį klausimą programėlės slido.com pagalba specialistės rašė: „atvertas kelias į prasmingą informacinių technologijų panaudojimą pratybose“, „padėjo nugalėti nuotolinio mokymosi iššūkius“, „mokymai buvo naudingi, produktyvūs“, „kolegių sukurtas ir pasidalintas mokymo priemones naudoju savo darbe, ačiū joms!“.
Renginio pabaigoje būrelio pirmininkė Lina Sakienė pakvietė į virtualų užsiėmimą „Ar mokame juoktis be priežasties?“, kuris po turiningo pusmečio padėjo atsipalaiduoti ir pasijuokti visoms drauge.

 

 

Prenumeruoti
Notify of
guest
0 Komentarai
Seniausius
Naujausius Most Voted
Inline Feedbacks
Peržiūrėti visus kometarus