Šių metų gegužės 22 ir 31 dienomis Telšių švietimo centro pedagoginėje psichologinėje tarnyboje buvo organizuotos metodinės dienos, kurių metu PPT specialistai susitiko ir bendravo su kolegomis iš Tauragės ir Klaipėdos rajono Pedagoginių psichologinių tarnybų. Metodinių dienų tikslas – tarpinstitucinio bendradarbiavimo plėtojimas, gerosios darbo patirties sklaida švietimo pagalbos srityje. Susitikimų metu buvo pastebėta, kad šiuo metu PPT specialistams vienas iš aktualiausių veiklos aspektų – įtraukiojo ugdymo plėtra bendrojo ugdymo mokyklose. Šis procesas tiesiogiai susijęs ir su PPT vykdomomis funkcijomis – mokinio (vaiko) specialiųjų ugdymo(si) poreikių įvertinimu. Būtina kuo anksčiau identifikuoti mokinio (vaiko) patiriamus sunkumus, kad reikalinga švietimo pagalba būtų suteikiama kuo anksčiau. Bendrojo ugdymo erdvėje, kurioje mokosi mokiniai (vaikai), turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, susiduria visi ugdymo dalyviai. Todėl mokymo organizavimo problematiką derėtų analizuoti kartu visai mokyklos bendruomenei bei kitoms institucijoms, teikiančioms pagalbą šeimai.
Prenumeruoti
Prisijungti
0 Komentarai
Seniausius