Telšių STEAM atviros prieigos centras
Jei tėvai ar mokytojai pastebi, kad vaikui sunkiai sekasi įsisavinti bendrojo ugdymo programą, jis nuolat gauna neigiamus mokymosi pasiekimų vertinimus mokykloje, yra verta įsitikinti, ar vaikas turi reikiamus ugdymosi gebėjimus, ar ugdymo procese jam nereikalinga papildoma pagalba. Vadovaujantis LR ŠMM ministro 2024 m. rugpjūčio 30 d. įsakymu Nr. V-928 patvirtintu „ Dėl Mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo pritaikymo ir (ar) reikalingos švietimo pagalbos skyrimo tvarkos aprašo patvirtinimo”
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/eb1ec5c0670311efad96fef38de4d94a?jfwid=al7dywfji
PPT specialistų komanda (psichologai, specialieji pedagogai, logopedas) atlieka asmenų nuo gimimo iki 18 m. nuodugnų specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimą.
Atvykdami į Tarnybą atsineša:
Svarbu, kad pirmą kartą vertinimo metu dalyvautų vienas iš tėvų, klasės mokytojas, mokyklos švietimo pagalbos specialistai. Būtina kuo tikslesnė ir išsamesnė informacija apie vaiko gimimo ir raidos ypatumus, socialinę aplinką, sunkumų atsiradimo ir pasireiškimo istoriją, gautą pagalbą ir pan.
Vaiko vertinimas yra atliekamas iš ryto, siekiant išsiaiškinti turimus vaiko potencialius gebėjimus, kol vaikas yra darbingas ir nepavargęs. Vertinimo metu atsiradus sunkumams, vertinimas gali būti nutraukiamas ir tęsiamas kitu laiku.
Vertinimo rezultatai ir pažyma vaiko tėvams (globėjams, rūpintojams) pristatomi ir aptariami 1-2 savaičių eigoje.
Būtina išankstinė registracija mob.tel. +370 604 28049 arba atvykus į PPT adresu – Džiugo g. 6, Telšiai.
Vertinimo metu:
1. pokalbis su tėvais, esamos situacijos aptarimas;
2. vertinimo procesas pagal pasirinktą metodiką;
3. rezultatų aptarimas, pristatymas.