Pakoreguotame Švietimo įstatyme įteisinta, kad nuo 2024 metų visos bendrojo ugdymo mokyklos turės priimti įvairių ugdymosi poreikių turinčius vaikus. Sprendimą, kokioje mokykloje – bendrojo ugdymo ar specialiojoje, – ugdyti vaiką priims tėvai, konsultuodamiesi su savivaldybės pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais.
Plėtojant įtraukties procesus švietime svarbus vaidmuo tenka pedagoginės psichologinės pagalbos teikimui. Gegužės 9 d. Vilniaus universiteto Mokslinės komunikacijos ir informacijos centre Švietimo, mokslo ir sporto ministerija surengė atvirą diskusiją-konsultaciją šia tema. Diskusijoje dalyvavo pedagogai, švietimo pagalbos specialistai, ugdymo įstaigų vadovai, savivaldybių atstovai.
Daugiau informacijos apie planuojamus pokyčius pedagoginės psichologinės pagalbos teikimo modelyje.
Planuojami pokyčiai pedagoginės psichologinės pagalbos modelyje