Šalies mokyklos rengiasi didžiuliam pokyčiui – specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų visavertei įtraukčiai

Pakoreguotame Švietimo įstatyme įteisinta, kad nuo 2024 metų visos bendrojo ugdymo mokyklos turės priimti įvairių ugdymosi poreikių turinčius vaikus. Sprendimą, kokioje mokykloje – bendrojo ugdymo ar specialiojoje, – ugdyti vaiką priims tėvai, konsultuodamiesi su savivaldybės pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais.

Plėtojant įtraukties procesus švietime svarbus vaidmuo tenka pedagoginės psichologinės pagalbos teikimui. Gegužės 9 d. Vilniaus universiteto Mokslinės komunikacijos ir informacijos centre Švietimo, mokslo ir sporto ministerija surengė atvirą diskusiją-konsultaciją šia tema. Diskusijoje dalyvavo pedagogai, švietimo pagalbos specialistai, ugdymo įstaigų vadovai, savivaldybių atstovai.

Daugiau informacijos apie planuojamus pokyčius pedagoginės psichologinės pagalbos teikimo modelyje.

Planuojami pokyčiai pedagoginės psichologinės pagalbos modelyje

Prenumeruoti
Notify of
guest
0 Komentarai
Inline Feedbacks
Peržiūrėti visus kometarus