Telšių STEAM atviros prieigos centras
#įtrauktis #pokyčiai
Plane numatyta:
Šios priemonės padės pašalinti fizines, emocines, socialines kliūtis į mokyklas priimti įvairių poreikių turinčius vaikus, užtikrinti jų teisę į kokybišką ugdymą.
Specialiosiose mokyklose tėvų (globėjų, rūpintojų) pageidavimu bus ugdomi tik didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių turintys vaikai, kuriems reikalingos nuolatinės sveikatos priežiūros, socialinės paslaugos.
Plačiau apie visas permainas ir priemones https://pagalbamokytis.lt/naujienos/
Kas yra įtraukusis ugdymas ir kuo jis svarbus ne tik specialiųjų poreikių turintiems vaikams, bet ir visuomenei?
Įtraukties link. Ką turi žinoti mokykla? ATMINTINĖ MOKYKLOMS. Plačiau ….
Pasirengimo įgyvendinti įtraukųjį ugdymą Telšių rajono savivaldybės ugdymo įstaigose 2023 – 2024 metais planas (atsisiųsti…)
Švietimo pagalba ir jos gavėjai Telšių rajono ugdymo įstaigose 2022-2023 m. m. (atsisiųsti…)
Telšių švietimo centro pedagoginės psichologinės tarnybos ĮTRAUKTIES PLĖTROS PRIEMONIŲ PLANAS (atsisiųsti…)
MOKYKLAI IR MOKYTOJUI. Rekomendacijos dėl Bendrųjų programų pritaikymo.
Lietuvių kalbos pradinio ugdymo Bendroji programa mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių dėl klausos sutrikimo
Rekomendacijos mokytojams dėl pradinio ir pagrindinio lietuvių kalbos ugdymo programų individualizavimo mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių
Rekomendacijos mokytojams dėl pradinio ir pagrindinio lietuvių kalbos ugdymo programų pritaikymo mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių
Pradinio ugdymo bendrųjų programų pritaikymo rekomendacijos
Pradinio ir pagrindinio ugdymo bendrųjų programų pritaikymo rekomendacijos specialiųjų poreikių mokinių
Pagrindinio ugdymo 5-10 klasių bendrųjų programų pritaikymo rekomendacijos. UPC, 2009
Apie mokymosi sutrikimus ir pagalbos galimybes
Parengtos ,,Rekomendacijos dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams“.
PATARIMAI PEDAGOGAMS
„Be streso – žingsnis įtraukiojo ugdymo link“
Bendradarbiavimas su tėvais, ugdant įvairiapusių raidos sutrikimų turintį vaiką – ar siekiame to paties
Individualaus pagalbos plano parengimas vaikams, turintiems įvairiapusių raidos sutrikimų
Intensyvios emocijos ir emocinė perkrova. Kaip padėti vaikams, turintiems įvairiapusių raidos sutrikimų.
Kaip ugdyti vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, lytiškumą.
Kaip vaiką, turintį įvairiapusių raidos sutrikimų, mokyti žaidimo įgūdžių ir socialinės sąveikos.
Kaip vizualinės priemonės padeda mažinti vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, nepageidaujamo elgesio apraiškas
Pasiruošimas darbui su vaikais, turinčiais autizmo spektro sutrikimų.